21 Kasım 2011 Pazartesi

Online Güzellik

Küçükken birçok hayalim vardı. Bunlardan biri şarkıcı olmak diğer de Jetgiller hesabı sizi yıkayıp paklayan giydiren saçınızı makyajınızı yapıp hazır eden bir makinenin icadıydı. Malum ilk hayalim gerçek olmadı. Ama ikincisi ile ilgili tek hayal kuran kişi ben olmadığımdan, en azından evli ve çocuklu birçok bayanın böyle bir hayali olduğundan bu icadın evrene mesaj gönderme yoluyla gerçekleşeceği umudunu halen taşıyorum. Neyse konunun bu söylediklerimle alakası tabi ki yok :D Strawberry malum Gümrük Yasası süreci geçirdi kapandı tekrar açıldı ama bu sefer de fiyatlar dudak uçuklattı falan. Bu süreçte benim kaliteye ucuza ulaşmayı seven halkım naaptı başkaca siteler keşfetmeye çıktı. Bu yazıya konu olan site de işte bu araştırmalar neticesinde ulaştım. (Araştırma dediğim bir iki arkadaştan duyup Markafoni' den tanıtım maili aldım.) Ürün bazında karşılaştırma yapma şansım olmadı ama parfüm fiyatları iyi gibi geldi bana.

Ben de kaliteyi ucuza getirenlerden olmak istiyorum derseniz buyurun tıklayın http://www.misspera.com/ keyifli alışverişler:D:D:D:D





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder