1 Mart 2011 Salı

GEÇ BULDUM TEZ YİTİRİYORUM

Selam şuan hiç keyfim yok. Çok geç kalarak adım attığım blog alemi yarın itibariyle tarihin karanlık sayfalarında yerini alabilir. (Hatta alacak) Çok sinirliyim aslında. Hem teknik bi arıza olduğundna 876486783 saat sizi oyalayıp yine de çözüm bulamayan Digitürk biz müşterilerine karşı tıkadığı kulaklarını kendi çıkarları söz konusu olduğunda dikiverdi. Neyse mesele sadece Digitürk de değil adamların milyon dolarlar ödeyerek satın aldığı maçları kendi bloglarından yayınlayan blogerlara da sinirliyim. Evet bu kişilere karşı birşeyler yapılmalı. Çünkü aynı korsan gibi bu tarzda yayın yapmak da bir tür hırsızlık. Bulsunlar kaçak yayın yapanları versinler cezalarını. Buna hiçbir bloggerın ses çıkaracağını sanmam hatta çoğu blogger destek bile olur. Bu aleme yeni katılanlardan bir olmam sebebiyle çok fazla bir kaybım olacağını sanmıyorum. Kendi adıma zerre kadar üzüntüm yok. Su akar yolunu bulur. Ama bu işe yıllarını vermiş ve bu bloglar sayesinde zamanla az da olsa para kazanmaya başlamış yılların emeğini harcamış insanlar  var. Demem o ki nası bir doktor bir hakim bir öğretmen veya her neyse işte hatalı birşey yapınca aynı meslek grubundaki herkesi cezalandırmıyorsak birkaç blog kaçak yayın yaptı diye de tüm blogları kapatmamalıyız. Her ihtimale larşı elvedamı edeyim ben :D sizinle olmak çok güzeldi :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder