4 Aralık 2010 Cumartesi

Güzel Bir İzmir Günü

beni bu güzeler havalar mahvetti...bu güzel havalarda harcadım tüm maaşımı :D:D:D yani en azından bir kısmını :D Uzmanlara göre bahardan kalma son günü yaşadık bugün İzmir de. Yarından itibaren soğuk yağmur kış kapıdaymış. Ne diyelim hayırlısı. Hazır çıkmışken baharın son alışverişini de yaptık rahatladık.
 Mango (yan kabinde başka bir bayan da denedi üstte çok hoş duruyor.)
 Mango(Aynı desenden bluz falan da yapmışlar galiba)

 Tabii ki gene Mango
 Şeftali rengi allıkla güzel duracak gibi

 yeşil ve kahverengi. tamamen deneysel amaçlı aldım rahatladım

 Watsons.
 Halay kozmetik (kıbrıs şehitleri)
D&R

. şimdilik bunlar diğerlerini daha resimleyemedim üzgünüm ama inş yarın hem ojeleri tek tek süreceğim hem de diğer aldıklarımı göstereceğim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder